Halloween party ideas 2015

Iz ponude multimedijalne Moja TV usluge korisnicima su od 5. septembra na raspolaganju još tri nova paketa: Moja TV BH,Moja TV Net Speed i Moja TV Full Speed+.

Moja TV BH sa 39 bh. TV programa, 20 bh. radio programa i IPTV servisima iz standardne ponude, po mjesečnoj naknadi košta 10 KM.

Moja TV Net Speed sa 131 bh./regionalnih TV programa, 20radio programa, i omogućenim xDSL pristupom Internetu brzine do 40/1 Mbps sa neograničenim korištenjem na fer osnovi i brojnim dodatnim uslugama, dostupan je po cijeni od 81,90 KM mjesečno.

Moja TV Full Speed+ sa 131 bh./regionalnih TV programa, 20 radio programa, 1 fiksnim telefonskim brojem, sa omogućenim neograničenim pozivima prema svim fiksnim mrežama u BiH na fer osnovi, kao i neograničenim SMS saobraćajem unutar fiksne mreže BH Telecoma, te xDSL pristupom Internetu brzine do 40/1 Mbps, sa neograničenim korištenjem na fer osnovi, dostupan je za mjesečnu naknadu od 91,26 KM.

Cijene za sve pakete prikazane su sa uračunatim PDV-om.

bh telecom

Objavi komentar

Kiki

{picture#http://4.bp.blogspot.com/-nV6LK9TU8l0/UgJAISr4_TI/AAAAAAAAAjk/k-45Oanm8bY/s1600/man-of-steel.png} Admin Satelitski-Kljucevi

satelit74

{picture#https://1.bp.blogspot.com/-N1aIPRVeooc/VquMMieRrFI/AAAAAAAAADs/6GlgvX0Ew-s/s119/avatar-4997.jpg} Autor of Satelitski-Kljucevi
Pokreće Blogger.