‘Pink’ kreće na Hrvatsku preko - Imotskog i Zadra
Vlasnik srbijanske medijske kuće “Pink“ Željko Mitrović konačno je na mala vrata, preko zadarske “Antene“, stigao na hrvatsko tržište.Mitrović je još 2008. godine pokazao želju za medijskim prodorom u Hrvatsku, i to preko Gradske televizije Zadar, ali je odustao “zbog političkih razloga“ i oštre domaće konkurencije u liku Ratka Mačeka, da bi nakon pet godina realizirao svoj naum.Ovog je tjedna na Trgovačkom sudu u Zadru registrirana tvrtka “Pink Group Hrvatska“ u stopostotnom vlasništvu Franka Pavića, direktora “Antene“, u čijem su sastavu već neko vrijeme djelovali internetski radio i portal na kojemu se pojavio prepoznatljivi ružičasti logo “Pinka“ nedvosmisleno pokazujući da veza s Mitrovićem i te kako postoji.
- Da, osnovana je “Pink Group Hrvatska“ koja obuhvaća portal i dva radija “Antena Zadar“, PR agenciju istog naziva te “Antena Zadar TV“.Osim toga, u “Pink Group Hrvatska“ su još portal „Pro vijesti“ iz Imotskog i Radio Jug koji sada ne emitira program i za koji postoji dvojba hoće li mu sjedište biti u Imotskom ili u Dubrovniku - kaže Franko Pavić.Veza s Mitrovićevim “Pinkom“ je očigledna, makar grafički. Kakvi su odnosi između njega i “Pink Group Hrvatska“? Jako dobri i prijateljski, sve se dogodilo uz njegovu suglasnost i tehničku pomoć, ali taj odnos nije formaliziran, još ništa nije potpisano, a vlasnik “PGH“ sam ja, a ne Mitrović.
Još 20 zaposlenika.Pavić najavljuje da će 2014. godine doći do dokapitalizacije “Pink Group Hrvatska“ u čemu će vjerojatno dio vlasništva prijeći na “Pink Group Srbija“, ali će “hrvatska ispostava“ “Pinka“ nastaviti raditi kao hrvatska tvrtka u sastavu medijske kuće koja pokriva gotovo cijeli Balkan.Pritom hrvatski “Pink“ namjerava otkupiti vlasništvo u nizu lokalnih medija ili portala na potezu od Rijeke do Dubrovnika, te u Lici.“Antena TV“ bi s emitiranjem trebala početi sljedeće godine, Pavić kaže da je trenutno u pregovorima s internet providerima, te da mu je namjera, uz već postojeće zaposlenike, sljedeće godine zaposliti još dvadesetak ljudi koji bi stvarali televizijski program.
Planiramo svakodnevno proizvoditi osam sati programa, a serije i filmove bismo preuzimali od “Pink Group Srbija“ koja ima ugovore s nizom filmskih i distributerskih kuća.Svjestan sam osjetljivosti ove suradnje s obzirom da je “Pink“ izvorno iz Srbije, ali mi nećemo puštati “srpske sadržaje“, dakle program koji se proizvodi u Srbiji i za tamošnje tržište.Osim toga, po sličnom principu radi i RTL i mnoge svjetske TV kuće, a uvjeren sam da s vremenom ljude uopće neće zanimati tko je vlasnik - kaže Franko Pavić.
Objavi komentar