Njemački komercijalni emiter RTL ponudit će ljubiteljima muzike priliku da kreiraju vlastiti muzički servis. Putem Facebooka njihovi prijatelji će moći vidjeti koje muzičke video spotove korisnici trenutno gledaju.
Usluga pod nazivom Dooloop sadrži više od 42.000 muzičkih spotova velikih muzičkih kompanija ali i nezavisnih izdavača. Korisnički individualni muzički ukus se prepoznaje preko Facebook funkcije Like. Klikom na Like, Dooloop pokreće video spot muzičara ili benda kojeg je korisnik označio kao I Like u vlastitom profilu. Play lista može biti dodatno personalizirana klikom na pjesme koje se korisniku posebno sviđaju.
Usluga pod nazivom Dooloop sadrži više od 42.000 muzičkih spotova velikih muzičkih kompanija ali i nezavisnih izdavača. Korisnički individualni muzički ukus se prepoznaje preko Facebook funkcije Like. Klikom na Like, Dooloop pokreće video spot muzičara ili benda kojeg je korisnik označio kao I Like u vlastitom profilu. Play lista može biti dodatno personalizirana klikom na pjesme koje se korisniku posebno sviđaju.
Besplatnim servisom, koji se finansira od oglašavanja, upravlja RTL-ov video portal Clipfish. Usluga je, nažalost, dostupna samo u Njemačkoj.
Objavi komentar